Hallo wij zijn
TopkirHet opbouwen van een relatie levert vertrouwen en wederzijdse kennis op van elkaar. Wij hechten er veel waarde aan om meer te weten van uw bedrijf of van uw persoonlijke drijfveren. Zodoende kunnen wij meer voor u betekenen en loont zich dat in een advies waar vooral u beter van wordt!
Wij streven naar een toegevoegde waarde
Jaarlijks standaardwerk afleveren is voor ons niet genoeg. U moet het gevoel hebben dat wij iets kunnen betekenen voor u wat u niet zomaar elders krijgt. Natuurlijk is het prettig als dit tot uiting komt in een financieel advies, maar een luisterend oor die met gerichte acties uw bedrijf weer op de rit zet is ook wat waard.
Wij willen uw belangrijkste adviseur zijn
U vertrouwt ons al uw financiële gegevens toe. Geregeld hebben wij overleg met u. Dit doet u niet met alle adviseurs in uw omgeving. Verder kunnen wij een gepaste afstand houden van uw bedrijf en privé leven. Dit zijn de ideale ingrediënten om het maximale voor u te kunnen betekenen. Wij nemen graag die rol op ons.
Wij wachten niet af en adviseren actief
De informatie die wij van u hebben gebruiken wij niet alleen om een dossier aan te leggen. Deze informatie kunnen wij gebruiken om in te spelen om veranderende wetgeving of ontwikkelingen op bijvoorbeeld de financieel markt. Door nauw samen te werken met andere professionals kunnen wij u positief verrassen door bijvoorbeeld een besparing op uw hypotheekrente of een besparing op bedrijfskosten.
Altijd professioneel en actueel
Wij inspireren onze collega's om het beste uit zichzelf te halen. Met trainingen, intensieve begeleiding en bedrijfsstages bij onze cliënten. Zo groeien onze mensen zowel vakinhoudelijk als persoonlijk en begrijpen beter wat de wensen zijn van onze cliënten. Want naast kennis is betrokkenheid essentieel om een juiste dienstverlening te kunnen bieden.
Wij houden van vernieuwing en innovatie
Werkzaamheden die sneller en effectiever kunnen worden uitgevoerd door de inzet van nieuwe software (waaronder cloud computing) omarmen wij. Deze besparing zien klanten terug in onze prijzen die laag zijn als het gaat om het verwerken van de administratie of het maken van een rapportage.
Kwaliteit hoeft niet duur te zijn
Het verwerken van uw boekhouding of het maken van een financieel rapport behoort tot onze standaardwerkzaamheden en hierop is onze organisatie volledig ingericht. En als het anders/goedkoper/sneller kan dan schromen wij niet dat u te melden. Wij stoppen onze tijd liever in iets zinvols want daar betaalt u ons voor!
Vaste prijzen
Vanzelfsprekend wilt u de kosten weten van onze werkzaamheden. Dat schept voor u duidelijkheid en ook voor ons. Voor standaardwerkzaamheden maken wij graag afspraken met u waar we ons aan houden.
Wij zijn gemakkelijk bereikbaar en toegankelijk
Meegaan met de tijd en niet alleen maar telefonisch tussen kantooruren. ’s Avonds afspreken is geen enkel probleem, net als in het weekend. Communicatie kan natuurlijk ook via de mail of onze 24 uurs service WhatsApp.
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag
09:00 t/m 17:00 uur
Zaterdag en zondag
12:00 t/m 15:00 uur
Factuur whatsapplijn
[M] +31 6 17903603
Op al onze diensten, leveringen, aanbiedingen, offertes, opdrachten, facturen, rechtsbetrekkingen en overeenkomsten (hoe ook genaamd) zijn algemene voorwaarden van toepassing. Deze Algemene Voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Haaglanden onder nummer 64166600. De integrale tekst van deze algemene voorwaarden treft u hieronder. Een versie in .pdf-formaat kunt u via deze link downloaden.
Meer informatie
klik hier voor contact